۲۲ الی ۲۵ شهریور ۹۸؛
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات گفت: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تهران در فضایی بالغ بر ۳۰هزار مترمربع و در ۷ سالن از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ شهریور ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. جمشید مغازه‌ای در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد»، گفت: نمایشگاه مانند هر سال در ۴ دسته‌بندی، محصول نهایی، مواد اولیه، ماشین‌آلات و خدمات صنعتی تقسیم‌بندی شده است.
برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات

مغازه‌ای در ادامه به حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت‌های خارجی از کشورهای لهستان، اتریش، ترکیه، فرانسه و روسیه هستیم و یکی از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه توسعه تجارت خارجی است و کما‌‌فی‌السابق با حضور تجار خارجی نیز مواجه خواهیم بود تا بهترین تولیدات صنعت شیرینی و شکلات را به‌عنوان تولیدات ایرانی به بازارهای جهانی معرفی و ارسال کنیم.

 

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان، مسوولان و علاقه‌مندان بتوانند در فضایی آرام و صنعتی به تبادل نظرات و تفاهم‌های تجاری برسند. بنابر آمار سال گذشته، ۳۱۷هزار تن محصولات شیرینی و شکلات به ارزش بالغ بر ۸۰۰ میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شد که در صورت تامین مواد و حمایت مسوولان این امکان وجود دارد که ارزآوری حاصل از صادرات را به یک تا یک و نیم‌میلیارد دلار افزایش دهیم.

۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
کد خبر : ۷۶

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید