محمدفاضل عابدینی، مدیرعامل بیسکویت گرجی
شرکت بیسکویت گرجی نگاه کاملا ویژه‌ای به بحث نوآوری در صنعت فرآورده های آردی دارد و تمامی تلاش خود را در جهت جذب، آموزش نیروهای متخصص و استفاده از تکنولوژی های جدید در خطوط تولید و آزمایشگاه همچون Texture Analyzer، Water Activity Meter و سایر دستگاه های تخصصی دارد.
انتخاب بیسکوپلاس به‌عنوان محصول نوآورانه ایرانی در چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی
عابدینی، مدیر عامل بیسکویت گرجی در باره‌ی این دستاورد به خبرنگار شهد گفت:  با توجه به  هم افزایی بسیار دقیق و بالا بین واحدهای تحقیق و توسعه، فروش و مارکتینگ ایده های نو شکل می‌گیرند. واحد مارکتینگ با ارزیابی محصولات جدید در بازارهای داخلی و خارجی، بررسی گزارشات یورو مانیتور و همچنن نقطه نظرات مشتریان را مورد بررسی قرار می دهد. واحد تحقیق و توسعه به بررسی نتایج حاصل از مطالعه مقالات سال های اخیر با در نظر گرفتن شرایط مواد اولیه و تجهیزات کارخانه می پردازد، واحد فروش نیز  امکان سنجی فروش محصولات جدید، بازخورد های نمایندگان و تیم پخش را ارائه می دهد و در نهایت تمامی گزارشات و نتایج از طریق جلسات مستمر کمیته طراحی محصول پیگیری می شود. 

 

وی در ادامه افزود: شرکت  بیسکویت گرجی در سال های اخیر با رویکرد نوآوری و ورود به محصولات سلامت محور، سهم عمده ای از بازار بیسکویت داخل کشور را به خود اختصاص داده است که منجر به راه اندازی خطوط جدید و تکمیل ظرفیت اسمی و نوسازی سالن های تولید گردیده است . از محصولات سلامت محور این شرکت، می توان به محصول بیسکوپلاس اشاره کرد

 

محمدفاضل عابدینی در پاسخ به انگیزه حضور در این جشنواره پاسخ داد: چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی به همت پژوهشکده سیاست‌گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز مشارکت سایر نهادهای حاکمیتی کشور در مورخ 17 بهمن  برگزار شد ، بیسکوپلاس به عنوان محصول نوآورانه ایرانی درگروه محصولات غذایی معرفی شد 

 

در این جشنواره برای ارزیابی محصولات و خدمات نوآور کسب‌وکارها، از مدل STAGE- GATE استفاده شد که این مدل بر اساس عوامل موفقیت شرکت‌های معتبر در حوزه نوآوری توسعه پیدا کرده و از سوی موسسات بین‌المللی همچون مرکز بهره‌وری و کیفیت آمریکا (APQC) و انجمن مدیریت و توسعه محصول (PDMA) مورد تایید قرار گرفته است.

 

در این مراسم ۲۲ محصول نوآورانه شرکت های بزرگ صنعتی و خدماتی پس از بررسی در کمیته ارزیابی جشنواره و تایید کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه و متخصصین حوزه نوآوری که امتیاز مورد نظر را کسب کردند، موفق به کسب گواهینامه و لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی سال ۱۳۹۸ شدند. بر اساس جمع‌بندی نهایی واحد ارزیابی جشنواره، لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۹8 به خاطر محصول بیسکوپلاس  به شرکت بیسکویت گرجی تعلق گرفت.
عابدینی در این گفتگو به مزایای بیسکوپلاس نیز پرداخت و گفت: کودکان به ویژه در سال های اول زندگی به دلیل سرعت رشد جسمی و تکامل مغزی، به ویتامین و املاح معدنی نیاز قابل توجهی دارند. از سوی دیگر با توجه به حجم کوچک معده شیرخوار، مقدار مواد غذایی که در هر وعده می تواند مصرف شود نیازهای تغذیه ایی او را نمی تواند فراهم کند. بنابراین مصرف بیسکویت غنی شده می تواند بخش عمده ای از  نیازهای یک روز کودک را تامین کرده و انتخابی مناسب برای تامین ریزمغذی ها باشد.

 

بیسکویت کودک با برند بیسکوپلاس با دوازده ویتامین (,B_2,B_3,B_5, B_6 B_7, B_9, B_12 ,D, E, A, C  B_1 ) و پنچ املاح (روی، مس، سلنیوم، آهن و ید) غنی سازی شده است و مناسب کودکان بالای 6 ماه می باشد. این محصول دارای  بسته بندی لفاف متالایز برای محافظت در مقابل نور و رطوبت بوده و بر روی جعبه آن اطلاعات لازم از ویژگی های محصول درج شده است .

 

این محصول به عنوان یک میان وعده کامل و مغذی مناسب  برای کودکان می باشد که در گذشته نیز  موفق به کسب تاییدیه از انجمن علمی تغذیه کودکان ایران و تندیس بلورین از جشنواره صنعت سلامت محور شده است.
 
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶
شهد46 |
کد خبر : ۱۱۶

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید