فرهاد تاجیک، مدیرعامل بیسکویت گرجی؛
مدیرعامل بیسکویت گرجی با اشاره به مشکلات پیش‌رو این واحد عظیم صنعتی، گفت: با توجه به محدودیت‌های زیرساخت ساختمانی بیسکویت گرجی خواستار همکاری شهرداری رباط کریم با این شرکت هستیم.
شرکت گرجی با 290 نفر اشتغال در راه توسعه با مشکلات روبرو است
فرهاد تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به ظرفیت‌های فعلی شرکت، ۲۹۰ نفر از مردم در این شرکت مشغول فعالیت هستند.
وی گفت: بیسکویت گرجی به‌عنوان یک برند توانسته در طول سال گذشته ۱۱ تن و ۶۰۰ کیلوگرم محصول را وارد بازار داخلی و خارجی کند که این ظرفیت می‌تواند افزایش پیدا کند.
مشکلات پیش‌روی شرکت بیسکویت گرجی چیست ؟
مدیرعامل بیسکویت گرجی با اشاره به مشکلات پیش‌رو این واحد عظیم صنعتی، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های زیرساخت ساختمانی این شرکت خواستار همکاری شهرداری رباط کریم با این شرکت هستیم تا بتوانیم فازهای شرکت را توسعه و تولید را افزایش دهیم.
وی بیان داشت: امروز تولیدکنندگان با واردات مواد اولیه مشکل اساسی دارند که دولت باید راه چاره‌ای برای این موضوع  بیاندیشید و نسبت به آن تعیین تکلیف کند.
تاجیک یادآور شد: محصولی که این شرکت تولید می‌کند جزو کالاهای اساسی به شمار نمی‌آید و بر همین اساس یارانه آردی باید به شرکت تعلق بگیرد.

 

 
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۰۶
کد خبر : ۵۰

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید