پیام دبیر انجمن به مناسبت افتتاح نمایشگاه شیرینی و شکلات
هجدهمین گام مستمر نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات با اقتدار در حال برداشته شدن است، هجدهمین دوره ای که در شرایط موجود نیز با استقبال با شکوه فعالان صنعت مواجه شده بطوریکه به دلیل کمبود فضای نمایشگاهی از مشارکت عده کثیری از فعالان محروم شدیم که جای تاسف داشته و عذرخواهی می گردد.
نمایشگاه فرصتی برای ورود به بازارهای جهانی
 این نمایشگاه نیز مانند هر سال در 4 دسته بندی، محصول نهایی، مواد اولیه، ماشین آلات و خدمات صنعتی در فضایی بالغ بر 30000 متر مربع و در 7 سالن از تاریخ 22 الی 25 شهریور میزبان علاقه مندان است 
برگزاری نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان، مسئولان و علاقه مندان بتوانند در فضایی آرام و صنعتی به تبادل نظرات و تفاهم های تجاری برسند، از آن جایی که بصورت گسترده ای تولیدکنندگان در این نمایشگاه مشارکت نموده اند انتظار می رود مورد استقبال مردم و متخصصان عزیز قرار بگیرد ولی توقع صنعت در شرایطی که موانع و مشکلات قابل توجهی را پیش رو دارد و از دریچه ای دیگر امسال سال رونق تولید نامگذاری شده، بر این است که حضور مسئولان در این فضای صمیمانه و صنعتی پربارتر باشد تا بتوانیم در راستای رشد و رونق تولید دست در دست هم حرکتی شایسته را در جهت اعتلای اقتصادی ایران برداریم.
 لازم به ذکر است بنابر آمار سال گذشته 317 هزار تن محصولات شیرینی و شکلات به ارزش بالغ بر 800 میلیون دلار به بازرهای هدف صادر شد که در صورت تامین مواد وحمایت مسئولین این امکان وجود دارد که ارز آوری حاصل از صادرات را به یک تا یک و نیم میلیارد دلار افزایش دهیم. ما برگزاری نمایشگاه را در زمینه تعامل های صنعتی برای فعالان صنعت فرصت می دانیم و امیدواریم در این فرصت میزبان مسئولان اعم از دولت مردان، نمایندگان محترم مجلس و مسئولان قضایی کشور باشیم. 
در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکتهای داخلی و شرکتهای خارجی از کشورهای لهستان، اتریش، ترکیه، فرانسه و روسیه هستیم و باید اقرار کنیم که حضور شرکتهای بین المللی با توجه به شرایط موجود کاهش چشمگیری داشته است. در ضمن یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه توسعه تجارت خارجی است و کما فی السابق با حضور تجار خارجی نیز مواجه خواهیم بود تا بهترین تولیدات صنعت شیرینی وشکلات را به عنوان تولیدات ایرانی به بازارهای جهانی ارسال کنیم. 
در پایان از حضور مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، از همراهی مسئولین محترم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و اعضای انجمن و به خصوص هیئت مدیره محترم نهایت تشکر و قدردانی را داشته و امیدواریم این همیت جمعی، موجب توسعه و رسیدن به جایگاه واقعی صنعت شیرین، شیرینی و شکلات باشد.
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۶
کد خبر : ۷۸

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید