جمشید مغازه ای، دبیر انجمن؛
جمشید مغازه‌ای گفت: با وجود افزایش هزینه‌های تولید، انجمن تا پایان سال برنامه‌ای برای افزایش قیمت بیسکویت و شکلات ندارد.
قیمت شکلات تا پایان سال افزایشی ندارد
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات درباره نحوه توزیع شکر مورد نیاز به تولیدکنندگان صنعت اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، شرکت بازرگانی دولتی شکر مورد نیاز صنایع شیرینی و شکلات را با قیمت مصوب ۳ هزار تومان تأمین و عرضه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه قیمت شکر طی هفته‌های اخیر در بازار آزاد با نوساناتی روبه‌رو بود، افزود: هم اکنون شکر مورد نیاز صنایع براساس درخواست کارخانه‌ها به صورت کتبی توسط انجمن دریافت و حواله مورد تقاضا با قیمت دولتی صادر می‌شود، هیچ گونه مشکلی در تأمین شکر مورد نیاز کل کشور وجود ندارد.
مغازه‌ای با اشاره به اینکه تولید شیرینی و شکلات طبق روال معمول در حال انجام است، بیان کرد: اگرچه در شرایط کنونی، مشکلاتی به واسطه تحریم دست به گریبان بخش‌های مختلف تولید است، اما در ۶ ماهه دوم سال به ویژه ماه‌های بهمن و اسفند تولید به سبب ازدیاد تقاضا همانند سال‌های گذشته انجام می‌شود.
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ادامه داد: صنعت شیرینی و شکلات به عنوان بزرگ‌ترین مصرف کننده شکر به سبب حضور دلالان و واسطه گران با مشکلاتی در تأمین مواجه شده بود که با همکاری و توافقات صورت گرفته با بازرگانی دولتی امکان تأمین کل شکر مصرفی اعضای تحت پوشش وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود شرایط به زودی به روال سابق بازگردد.
این مقام مسئول در پایان درباره آخرین تحولات بازار شیرینی و شکلات در شب عید تصریح کرد: با وجود مشکلات تولید و افزایش هزینه‌ها، انجمن برنامه‌ای برای افزایش قیمت بیسکویت و شکلات تا پایان سال ندارد.
۵ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۵۱
باشگاه خبرنگاران جوان |
کد خبر : ۲۸

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید