ممبینی گفت: نمایشگاه بهاره در نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود و همه استان‌ها در اجرای آن اعلام آمادگی کرده اند
نمایشگاه بهاره
سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران در حاشیه جلسه روسای اتاق اصناف استان‌ها در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه بهاره در نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود و همه استان‌ها در اجرای آن اعلام آمادگی کرده اند.
وی ادامه داد: باتوجه به مصوبات وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه بهاره به استان‌ها محول شده است تا استانداران درصورت نیاز با هماهنگی اتاق‌های اصناف برای برگزازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تصمیم گیری کنند.
وی با بیان اینکه امروز نمایندگان اتاق اصناف مراکز استان‌ها، جلسه‌ای را با مسئولان وزارت صمت برای انجام هماهنگی در حوزه تنظیم بازار ایام پایانی سال برگزار کرده‌اند تصریح کرد: بر این اساس توافق شد امسال نیز همانند سال‌های گذشته، اصناف در تنظیم بازار شب عید مشارکت کنند.
به گفته ممبینی، اصناف در دو بخش برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در واحد‌های صنفی و برپایی نمایشگاه‌های بهاره، با دولت همکاری خواهند کرد.
این مقام مسوول تاکید کرد: اتاق‌های اصناف استان‌ها با هماهنگی استانداران نسبت به برپایی یا عدم برپایی نمایشگاه‌های بهاره تصمیم‌گیری می کنند، اما در تهران نمایشگاه‌های بهاره در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.
ممبینی از تمهیدات دولت برای تامین ارز مورد نیاز واردات کالا‌های اساسی خبر داد و گفت: امیدواریم در ایام پایانی سال افزایش قیمت نداشته باشیم البته برخی کالا‌های اساسی، نرخ مصوب دارند که بر اساس آن، توزیع این کالا‌ها  انجام خواهد شد.
وی در پایان از کنترل بازار توسط بازرسان اصناف خبر داد و اظهار کرد: این امر سبب می‌شود تا قیمت‌های مصوب، ملاک عمل توزیع کالا‌های اساسی قرار گیرد.
۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶
فودنا |
کد خبر : ۱۷
کلیدواژه ها: نمایشگاه بهاره

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید