رئیس اتاق اصناف گیلان:
نائب رئیس اصناف کشور و رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه کیک و شکلات ایرانی در دنیا قابل رقابت است و به این دلیل دشمن بسیار داریم گفت: با خرید و مصرف آگاهانه و هوشمندانه از این مرحله رد می شویم.
کیک و شکلات ایران در دنیا قابل رقابت است/ طراحی پروژه کیک‌های آلوده؛ برای ضربه به صادرات
 
جلال الدین محمد شکریه، رئیس اتاق اصناف گیلان و نائب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه موضوع پیدا شدن قرص ها در فضای مجازی ابتدا بسیار سطحی بود و به مرور با افزایش تعداد بار روانی آن بیشتر شد اظهار کرد: این قرص ها در برندهای نامی و با کیفیت کشور دیده شده که دستگاه های نظارتی و امنیتی در حال بررسی هستند.
 
وی با بیان اینکه از دیدگاه‌های سیاسی یا تجاری میتوان این منظر را بررسی کرد گفت: ما اعتقاد داریم در مرحله اول باید از تولید داخلی حمایت کرده و خرید و مصرف خود را هوشمندانه ادامه دهیم.

نائب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه واحدهای تولیدی ما در این بخش صادر کننده هم هستند و میتوان این موضوع را در راستای ضربه به صادرات کشور بررسی کرد افزود: مردم باید کمک کنند و اگر سرنخی هم پیدا کردند ابتدا به نهادهای نظارتی اطلاع دهند، در این صورت مژدگانی اول خود را با کمک به سلامت جامعه از خدا گرفته و مژدگانی دوم خود را از بخش خصوصی دریافت خواهند کرد.

 

شکریه با تأکید بر اینکه واحدهای تولیدی با واحدهای پخش ارتباطات گسترده دارند و تذکرات لازم داده شده بیان کرد: به فروشگاه ها و اتحادیه های مختلف نیز تذکرات و توصیه های مختلف ابلاغ شده است.

 

رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به اینکه کیک و شکلات های ایرانی در دنیا قابل رقابت است و به این دلیل دشمن بسیار داریم گفت: با هوشیاری از این مرحله رد می‌شویم مردم نیز با خرید و مصرف هوشمندانه به روال عادی خرید کیک و کلوچه ها بپردازند

۱ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲
8دی |
کد خبر : ۱۰۲

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید