خدمات به اعضای انجمن
دبیرخانه انجمن در راستای وظایف و اهداف محول شده طبق اساسنامه، همواره در پی حل مشکلات صنف و صنعت است. برای اعضای محترم، با هدف تسریع در پیگیری مطالبات و خدمات مشورتی، کارشناسی و فنی، ارتباط با شماره مستقیم ۰۹۱۰۵۹۰۴۱۱۹ سریعترین راه ارتباطی با دبیرخانه انجمن تعریف شده است.
خواهشمندیم با راهنمایی دبیرخانه انجمن، مجموعه شما به عضویت نرم افزار میزیتو درآید. در میزیتو کلیه موارد و درخواستهای شما بلافاصله در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته و با شما ارتباط سریعتری خواهیم داشت.
به طور کلی طبق اساسنامه، خدمات زیر برای اعضای انجمن در دستور کار قرار دارد که به مرور با بستر سازی بیشتر و توسعه انجمن، این خدمات تکمیلتر و بهتر خواهد شد.
– مذاکره، مشارکت و کنشگری در مطالعات، آسیبشناسی، تدوین و اجرای دستورالعملها، اسناد و آییننامهها و استانداردهای مورد نیاز و مرتبط با صنایع، کمک به انجام کنترلهای کیفی و رتبهبندیهای مورد نیاز اعضا در تعامل با سازمانهای ذیربط چه در داخل و چه در سطح بین الملل، کمک به پیگیری رفع موانع تولید و بازرگانی اعضا در تعامل و رفع چالشها با دستگاههای اجرایی، نظارتی و حاکمیتی ایران و بین المللی، ارتباط و عضویت در نهادها و تشکلها، مجامع، فدراسیونها، کنفدراسیونها و انواع نهادهای بالادستی ملی و بین المللی.
– حمایت از منافع حقوقی، مشروع و قانونی مشترک اعضای انجمن، هدایت اعضا به استفاده از خدمات حقوقی، مشورتی و داوری اتاقها با هدف حمایت از منافع انجمن در تعامل با مراجع و نهادهای قانونی؛
-ساختارسازی، راهاندازی، تدوین آیین نامهها، فرآیندها، استانداردها و آزمونها با هدف تشویق اعضا به ارتقای کمی و کیفی محصولات، بستهبندی، فرآیندهای سازمانی، توسعهای و مشاوره به فعالان صنایع غذایی با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان و ذینفعان و توسعه بازار اعضا.
– تلاش برای ساماندهی امور مرتبط با موضوع فعالیت و مشارکت گروهی در تصمیمسازیها، تصمیمگیریها، تهیه و تنظیم پیشنهادهای مرتبط با موضوع فعالیت انجمن؛
-ایجاد ارتباط با بانکها، صندوقها، لیزینگها، سکوها، موسسات و سازمانهای مالی و اعتباری و تامین مالی، شرکتها وسازمانهای بیمه، بورس و فرابورس و همچنین تمامی سازمانها و شرکتهای مالی و پولی بینالمللی در قالب قوانین جمهوری اسلامی ایران با هدف تسهیل و گسترش خدمات و تسهیلات مالی به اعضا، ایجاد صندوقهای مالی و بیمهای با هدف پشتیبانی از منافع اعضا، معرفی اعضاء به مراجع ذیصلاح جهت استفاده از خدمات و تسهیلات قابل ارائه به اعضای انجمن؛
– ایجاد بانکهای اطلاعاتی در زمینههای مرتبط با اهداف و وظایف “ انجمن“ و اطلاع رسانی از طریق ایجاد شبکههای اطلاع رسانی و ترویج، نشر کتب، مجلات و بروشورهای تخصصی، تارنما(وب سایت)، شبکههای اجتماعی آنلاین، پیامک، تولید و نشر ویدئوکست، پادکست در کانالهای دیجیتال و فناورانه برای تبادل اطلاعات، دانش، تجربیات و برندسازی.
-حضور و کمک در برپایی، میزبانی، مشارکت و بازدید از نمایشگاهها، همایشها، گردهماییها، سمینارها، وبینارها، کارگاههای علمی و عملی، انواع بازدیدها و نشستهای حضوری و آنلاین تخصصی و آموزشی با هدف ارتقا و بههنگامسازی دانش فنی، مدیریتی، بازرگانی، حقوقی، مالی و سازمانی اعضای انجمن؛ ساخت و مشارکت در تولید محتوا با هدف برندسازی جمعی اعضا و فعالان با هدف توسعه بازاریابی اعضای انجمن؛
– حمایت و انجام فعالیتهای علمی و تحقیقاتی، آماری و مطالعاتی مرتبط با ماموریت ” انجمن ” در داخل و خارج کشور به صورت مستقیم یا برونسپاری یا در همکاری با سازمانها و تشکلها؛
– تشویق و حمایت از سرمایه گذاریهای مشترک در صنایع، تولیدات و توسعه بازرگانی داخلی و بین المللی
– بسترسازی، تسهیلگری، حمایت و ایجاد فرصتهای همکاری و توسعه فعالیت برای اعضاء، تنظیم و پیگیری تفاهمنامهها و قراردادها با انجمنها، اتحادیهها، سندیکاها و فدراسیونها، اتاقهای شهرستان، اتاقهای مشترک کشورها و اتاقهای بین الملل و هرگونه تشکل و سازمان و نهاد مرتبط داخلی و بین المللی با رعایت ضوابط و مقررات کشور و منافع اعضای انجمن؛
– ایجاد و حمایت از واحدهای آکادمیک، آموزشی، فنیحرفهای، پژوهشی، تحصیلات تکمیلی و صدور گواهی نامههای علمی، تعامل پژوهشکدهها و دانشگاهها و مراکز آموزشی داخلی و بینالمللی با هدف ارتقای دانش سرمایه انسانی اعضا و جذب و آموزش و ارتقا نیروی با استعداد و معرفی به صنایع ذیربط و وابسته به انجمن.