مدیرعامل شرکت رضوان شکلات در گفتگو با خبرنگار شهد؛
مدیرعامل شرکت رضوان شکلات در مورد اقداماتی که در راستای رونق تولید انجام شده است می گوید: در ماه‌های اخیر اقدامات و حمایت‌های خوبی در راستای شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده توسط ارگان‌های مختلف صورت گرفته اما با توجه به رشد و افزایش ناگهانی تورم که در سال گذشته رخ داده است همچنان حمایت دستگاه‌های دولتی برای رونق بخشیدن به بخش تولید کافی نبوده و این دستگاه‌ها با توان هرچه بیشتر باید برای کمک به تولیدکنندگان آستین همت را بالا بزنند.
اقدامات رونق تولید کافی نبود / تنش‌های تولیدکنندگان، ماحصل قانون‌ها و رویه‌های متعدد
مهدی بلوغی با اشاره به ضعف در دیپلماسی و روابط سیاسی گفت: تحریم‌های اقتصادی و اختلال در روابط و مراودات با کشورهای خارجی باعث از بین رفتن فرصت های طلایی صادرات شده است  و همچنین این موضوعات باعث برهم خوردن بازار داخلی نیز شده که می‌تواند منجر به تعطیلی و یا کاهش شدید تولید صنایع کوچک و بزرگ شود که بزرگترین تهدید برای اقتصاد کشور است.
این مقام مسئول مجموعه رضوان شکلات در ادامه اظهار کرد: شاید هفته‌ای نباشد که یک قانون و یا یک رویه جدید ابلاغ نشود که به دستاوردی جز تنش و استرس بر تولیدکننده ندارد و باعث کاهش انگیزه تولیدکنندگان می‌شود. باید روش‌های سنتی را کنار بگذاریم و در حداقل شرایط یک کشور مطلوب صادراتی را بنچ مارک کنیم و طبق آن عمل کنیم.
 
۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰۰:۰۱
شهد 44 |
کد خبر : ۸۰

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید