به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی صنایع بیسکویت شیرینی و شکلات، شادروان محمد نصرتی، رئیس اسبق اتحادیه قنادان کشور پس طی دوران بیماری به دیار باقی شتافت.
محمد نصرتی، رئیس سابق اتحادیه قنادان به دیار باقی شتافت + پیام تسلیت دبیر انجمن
شادروان محمد نصرتی که مدیر قنادی شیرین منش را بر عهده داشت، سالیان سال به عنوان یکی از شناخته شده ترین فعال صنعت قنادی دستاوردهای بزرگی را در طول عمر موثرش کسب کردکه می توان به رکوردهای خاص در ساخت طولانی ترین کیک و .. اشاره کرد
وی در امور خیریه نیز اقدامات قابل تقدیری انجام داد که از جمله این اقدامات، ساخت بزرگترین کیک ویلچری با وزن ۱۲۰ کیلوگرم در روز جهانی معلولان در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد است که بسیار مورد توجه قرار گرفت.
«قنادی شیرین‌منش» از حدود شصت سال پیش در محله‌ی سلسبیل فعالیت خودش را شروع کرده و توانست با تولیدات باکیفیت رضایت مشتریهایش را فراهم کند و به عنوان یکی از معروفترین قنادی‌های پایتخت شناخته شود.
خانواده مرحوم نصرتی نیز از فعالان صنعت قنادی هستند که نشان از موفقیت تجاری و خانوادگی او است
وی سالیان سال به عنوان نماینده قنادان کشور رئیس اتحادیه قنادان را بر عهده داشت که خدمات او برای تمام قنادان نیز ستودنی است.
وی در تاریخ آخرین روز سال 98 (29 اسفند)، پس از طی دوره درمان بیماری کرونا، به سبب سکته مغزی چشم بر جهان فروبست و به دیار باقی شتافت.

بازگشت همه به سوی خداست

 

با نهایت تاسف مطلع شدیم، مرحوم مغفور حاج محمد نصرتی (مدیر قنادی شیرین منش و رئیس سابق اتحادیه قنادان) که یکی از بزرگان صنعت قنادی کشور است از میان ما رفته و به دیار باقی شتافت.

همراهی مستمر انجمن شیرینی و شکلات و اتحادیه قنادان عامل مهمی بود تا ارتباط نزدیکی را با این عزیز داشته باشیم و شاهد همراهی ها و خدمات ارزشمندش باشیم، خبر فقدان حضورش برای ما بسیار سخت بود که پایان سال را با پایان همراهی او توام کرد.

از طرف هیات مدیره انجمن و فعالان صنعت شیرینی و شکلات درگذشت شادروان محمد نصرتی را به بازماندگان و خانواده قنادان کشور تسلیت عرض کرده و  برای این سفرکرده رحمت الهی را از خداوند مسئلت می‌نماییم.

جمشید مغازه ای

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت شیرین و شکلات

۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۴۸
کد خبر : ۱۱۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید